SMYK All for Kids este primul retailer de pe piața românească specializat în comercializarea de jucării, accesorii și îmbrăcăminte pentru copii care aderă la Carta Diversității din România.
Prin semnarea Cartei Diversității din România, SMYK All for Kids își reafirmă angajamentul continuu de a crea un mediu în care toți colegii se simt respectați, valorizați și susținuți, indiferent de gen, vârstă, origine sau convingeri.
Atât în rândurile echipelor din cele 35 de magazine fizice și din magazinul online, cât și în cadrul echipelor administrative și de conducere, politica SMYK All for Kids pune un accent deosebit pe recrutarea bazată pe competențe, asigurând procese transparente și echitabile, fără nicio formă de discriminare.
„Sunt convins că, atunci când oamenii se simt acceptați și valorizați pentru cine sunt cu adevărat, pot performa la cel mai înalt nivel. Iar într-o echipă diversă, acest potențial individual devine o resursă colectivă valoroasă care se manifestă prin creativitate, empatie și colaborare autentică”, a declarat Sorin Stancu, General Manager SMYK România.
Bune practici pentru suportul echipelor în toate structurile SMYK All for Kids
Compania promovează activ echitatea de gen în toate nivelurile ierarhiei organizaționale, oferind programe de lucru flexibile, adaptate nevoilor diverse ale angajaților – fie că vorbim despre părinți, tineri la început de drum sau persoane aflate în tranziții profesionale.
Aproape 30% dintre magazinele companiei au în echipă colegi cu dizabilități, iar prioritatea SMYK All for Kids este să le ofere un cadru în care își pot desfășura activitatea în siguranță, cu încredere și demnitate.
„Ne inspiră inițiativele colegilor din Polonia unde, în iulie 2024, SMYK S.A. a fost recunoscută pentru promovarea unui mediu de lucru incluziv, care respectă principiile diversității, echității, incluziunii și implementează așa-numitele „Quiet Hours” pentru persoanele neurodivergente”, a adaugat Sorin Stancu.
Dincolo de respectarea standardelor etice, a rigorilor și obligațiilor legale, politicile de management ale diversității implementate de SMYK All for Kids se bucură de avantaje practice considerabile precum îmbunătățirea randamentului la locul de muncă, creativitatea și inovația în deschiderea către public și relația cu clientul final.
SMYK All for Kids este brandul lider pe piața poloneză de îmbrăcăminte, jucării și accesorii pentru copii, cu peste 45 de ani de activitate în retail. Pe piața românească, SMYK este prezent din anul 2009 și are în prezent 35 magazine fizice, precum și magazinul online smyk.ro.
SMYK All for kids oferă cea mai largă gamă de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii și alte produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0-14 ani. Unul dintre punctele forte ale lanțului este disponibilitatea tuturor produselor pe care copiii le doresc și au nevoie într-un singur loc, "All for Kids".
Oferta se bazează pe mărcile proprii "Cool Club" și "Smiki", care sunt disponibile exclusiv în magazinele SMYK și ale partenerilor de franciză. "Cool Club" este marca în cadrul căreia SMYK oferă îmbrăcămintea, încălțămintea și accesoriile sale unice pentru copii, create de echipa sa de designeri in-house. "Smiki" este marca proprie SMYK pentru jucării și accesorii pentru copii. Mărcile proprii SMYK sunt completate de branduri terțe, recunoscute internaţional, cum ar fi Lego, Hasbro și Mattel.
Mai multe detalii despre SMYK All for Kids găsiți pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/smykrosau pe www.smyk.ro.
Carta Diversității din România este o inițiativă care adună laolaltă grupuri cointeresate dintre cele mai diverse și propune semnatarilor săi o platformă colaborativă de acțiune, dezbatere și schimb de bune practici în domeniul managementului diversității. Carta reunește la aceeași masă 257 de semnatari, acoperind cca 320.000 de angajați din companii, instituții publice și ONG-uri, care și-au asumat public principiile Cartei, astfel încât diversitatea, egalitatea de șanse și includerea socială să devină valori recunoscute și respectate în România. Sub auspiciile Cartei au avut loc inițiative diverse, cum ar fi schimburi de experiență, ateliere, dezbateri, grupuri de lucru, programe de formare și mentorat, proiecte editoriale și de cercetare, în cadrul cărora au fost analizate, dezbătute și diseminate practici și politici organizaționale de management al diversităţii. Din 2021, în luna mai, Carta și semnatarii săi sărbătoresc Luna Europeană a Diversități pentru a promova diversitatea la locul de muncă și în societate. Mai multe detalii despre programele Cartei și aderare la https://www.cartadiversitatii.ro/