Compania se angajează public să continue implementarea principiilor de diversitate și incluziune în practicile organizației.
„Diversitatea, egalitatea de șanse și incluziunea socială reprezintă valori esențiale pentru o societate sănătoasă și pentru o economie competitivă. Mă bucur să văd o preocupare din ce în ce mai activă pentru cultivarea acestor valori la nivelul societății românești și cred că este nevoie de implicarea fiecăruia dintre noi – actori individuali, corporativi, entități publice și non-profit – pentru a le putea integra în modul în care acționăm, relaționăm cu cei din jur și luăm decizii în fiecare zi. La Citi, considerăm că diversitatea este unul dintre cele mai puternice avantaje pe care le putem avea ca organizație globală, prezentă în peste 160 de țări din întreaga lume. Perspectivele diferite, gândirea critică și aptitudinile individuale unice ne permit să colaborăm și să ne completăm într-un mod constructiv, pentru a identifica cele mai bune soluții pentru clienții noștri și pentru comunitățile în care activăm”, a declarat Ivan Vrhel, CEO Citibank Romania.
Citi, una dintre cele mai importante bănci globale, deține 200 de milioane de conturi de clienți în peste 160 de țări din întreaga lume. La nivel global, Citi oferă persoanelor fizice, companiilor, guvernelor și instituțiilor o gamă largă de produse și servicii financiare, inclusiv credite și servicii bancare pentru persoane fizice, corporate și investment banking, servicii pentru valori mobiliare și de gestionare a lichidităților precum și soluții de wealth management.
În România, Citi este prezentă din anul 1996 și furnizează produse și servicii financiare de înaltă calitate companiilor locale și multinaționale, intreprinderilor mici si mijlocii, instituțiilor guvernamentale și organizațiilor non-profit. Informații suplimentare sunt disponibile la adresa www.citibank.ro