Teleperformance Romania aderă la principiile Cartei Diversității din România

Compania se angajează public să continue implementarea principiilor de diversitate și incluziune în practicile organizației.

Pentru a avea succes în ceea ce facem, trebuie să înțelegem oamenii, iar a înțelege oamenii înseamnă inclusiv a fi un real promoter și susținator al diversitatii și incluziunii. Diversitatea, egalitatea de șanse, incluziunea și non-discriminarea fac parte din ADN-ul companiei încă de la înființarea acesteia în 1978.

“Cred ca nu s-a pus problema să arătăm lumii cât de deschiși suntem, pentru că nici măcar nu ne-am gândit că putem fi altfel. În Teleperformance, ne mândrim în fiecare moment cu echipa noastră – diversă, multiculturală, implicată în protejarea mediului și a oamenilor și care pune accent și încearcă să aducă fiecare interacțiune umană la cel mai înalt nivel. Prin semnarea Cartei Diversității, aderăm cu inima deschisă la această comunitate și dorim să ne implicăm activ ca ambasador al culturii, unicității și importanței angajaților noștri și nu numai. Este un pas important pentru noi și un îndemn către toate companiile din România de a acorda mai multă atenție principiilor diversității”, a declarat Edmona Popa, CEO Teleperformance Romania.

Fiecare client este unic, iar diversitatea noastră ne permite să interacționam cu clienții noștri într-un mod unic. Este de datoria noastră să împărtășim lumii eforturile noastre susținute la nivel global și local arătând modul în care prețuim diversitatea.

“În România, compania acomodează 27 de naționalități diferite, avem colegi cu dizabilități și ținem mult la principiul non-discriminării și la acordarea de șanse egale. Într-o continuă dezvoltare, Teleperformance are 1.300 de angajați în România și își propune să rămână o companie cu valori etice. Diversitatea este la ea acasă în compania noastră. Principiile Cartei nu au reprezentat o noutate pentru Teleperformance România, deoarece știm care sunt beneficiile diversității, atât din punct de vedere cultural, cât și social. Ne mândrim cu faptul că valorile companiei includ și principiile pentru care am aderat atât la UNGC, dar și la Carta Diversității”, adaugă Jose Kombo, Employer Branding Ambassador al Teleperformance Romania.


Teleperformance Group, lider mondial pe piața serviciilor externalizate de management al experienței cu clienții, a fost înființată în anul 1978. Compania dezvoltă în parteneriat cu nume importante din diverse industrii, strategii referitoare la relația cu clienții acestora, folosind multiple canale de comunicare. La nivel de grup, recunoașterea profesionalismului pe partea de business, dar și pe partea de management al oamenilor, vine din numeroasele premii câștigate precum: “Best Practices”, Frost&Sullivan de 46 de ori la diverse categorii, Apcc “Best Contact Centers”, “Great Place to Work” și “Best Employer”.

Teleperformance Romania și-a început activitatea în 2004, iar în prezent operează cu peste 1100 de stații de lucru, oferind servicii de calitate jucătorilor de prima linie, atât celor de pe piața locală, cât și celor de pe piața internațională (bănci, companii de asigurări, operatori de telefonie mobilă și alții).
Anul 2016 a reprezentat pentru Teleperformance Romania un moment important în privința extinderii și dezvoltării business-ului. Pe lângă sediul inițial al companiei, deținem 3 etaje din cladirea de birouri Green Gate, spațiu ce le oferă angajaților accesibilitatea ca atribut esențial la locul de muncă.

Teleperformance România se mândrește cu distincțiile “Best Large Call Center” și “Best Call Center Manager of the Year” în perioada 2011-2016 și Silver Award for the Best Outsourcing Partnership of the year 2018 în cadrul ECCSA (European Contact Centre & Customer Service Awards).